Ghotenburg

 

 

 

 

 

Är hemma från trippen till Göteborg. Det har varit två fina dagar och jag har spenderat mycket tid tillsammans med min fina syster. Vi hann med lite shopping, fika på Le petit café i Haga, god mat på en thairestaurang och ett besök på Liseberg. På Liseberg fick jag äntligen åka balder och det var hur kul som helst. Gillar fart och fläkt. Dock var det ganska långa köer till åkattraktionerna så det var lite småjobbigt. Vi gick också spöktåget gasten och jag ångrade mig nästan att jag hade tagit mig in där. Det var en upplevelse! igår regnade det hela dagen och vi avverkade butikerna på freeport i kungsbacka och lite senare åkte vi till Ullared. På ullared möttes vi av en sjumila lång kö där folk stod redo med sina regnkappor och kundvagnar. Det fanns inte på kartan att vi skulle ställa oss i den kön. Istället gick vi in på ett ställe med några andra butiker. Vid 18.00 kom vi in på Gekås och hade ungefär 45 minuter att gå igenom deras sortiment.

 

Hemma möttes jag av min vinst i brevlådan, som innehöll hårprodukter från Skägg & lockar. Lycka! ska prova schampot och inpackningen idag hade jag tänkt. Felicia har packat sina väskor och åkt till Lyon. Jag saknar henne redan!


Kommentarer
Postat av: malin och lowe

hej lollo!! läs våra bloggar!



http://malinwilhelmina.blogg.se

http://lowenilsson.blogg.se/



/ malin och lowe

2010-08-02 @ 21:16:04
Postat av: Anonym

Åhh vilken söt topp fin kompis hade. Diggar hatten med!

2010-08-05 @ 07:43:38
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0