YOGA

Har mestadels tagit det lugnt idag, sådana dagar behövs också. Söndagar är typiskt sådana dagar då man myser, lyssnar på bra musik och pluggar. Jag har haft en mysig helg tillsammans med mina småsyskon.
Så härligt att träffa dem. Ikväll ska jag äta hallon & rabarberpaj, mums!

Det ser ut att bli en bra vecka för min del. Som vanligt har jag dans varenda dag. Det är så otroligt kul, men det hade varit kul att börja med någon annan träningsform också. Är intresserad av att börja på yoga. Det verkar vara en bra träningsform som man blir lugn och vig av. Skulle vilja prova och se om det är något för mig. Så är det någon som går på yoga eller har någon erfarenhet av det så skriv gärna.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Yoga är härligt!

2010-01-25 @ 16:44:12
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Helt klart det bästa programet på TV just nu :)! Helt fast!

2010-01-25 @ 20:04:05
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/
Postat av: kusin sofia

Hej Lovisa :)

Jag tränar på friskisochsvettis och där har de yoga. Det är väldigt skönt och lugnande för kroppen men även en del fysik då man ska hålla sig kvar i diverse positioner, men helt klart värt och testa :D

2010-01-25 @ 22:02:54
Postat av: Sanna

Körde mycket yoga förut. Kundaliniyoga varje dag. Var på ett pass för några veckor sedan. Men inget jag håller på med ihärdigt för tillfället.

2010-01-26 @ 15:35:48
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0