6 JANUARI

Nu har Felicia tagit sitt pick pack och flyttat till Göteborg. Spårvagnarnas mecka. Jag tror att hon kommer trivas mycket bra där. Kommer sakna henne, lilla fillis.

 

Ska nog ta och kolla på resterande avsnitt av gossip girl och äta clementiner. Men innan det ska jag checka paradise hotel, den omtalande serien som är på allas läppar. Hum, det finns så många sjuka människor därinne. Jag är dock medveten om att de blir ganska sykade av att vara instängda i ett paradis med alkohol, okända människor och en kamera som följer en dygnet runt, kan ju inte vara allt för roligt. Kanske också ska passa på att medge att jag läser Gretas och Cimons bloggar ibland, bara för sakens skull. Cimon med C, en viktig poängtering är en ganska skön kille trots allt. Så det är väl dagens planer.. hum, jag har ju fortfarande några dagar kvar på mitt kära jullov. Men jag börjar känna mig ganska så instängd. Vill inte ta mig ut i snödrivan och kylan i onödan precis, dock så ska jag göra det ändå eftersom jag måste lämna några böcker åt min syster på biblioteket. Men hey, då får jag iallafall lite friskluft för dagen...

Hör ni hur det låter, jag kanske snart blir jämförd med deltagarna i paradise hotel, minus paradiset, kameran och de okända människorna. Nej, kanske inte ändå. Tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: felicia

söting!!!

2010-01-11 @ 21:34:57
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0