Dans

Godmorgon!

Om ca en timme tar jag mig in till stan och dansar. Först ska jag få i mig lite frukost. Vart tog sovmorgnarna vägen!? Men jag är relativt pigg idag faktiskt. Brukar annars sova till 11-12. Det hade ju varit skönt att ha sovmorgon nu när jag har lov och allt. Vaknade redan vid halv sex i morse då jag tycktes höra min väckningssignal. Lite sjukt är det allt. Nu vill jag träffa min syster som kommit hem från London där hon har druckit champagne, ätit kakbuffé och gått på visningar. Här kan ni gå in och se tjusiga bilder från London och även andra fina bilder på henne.

Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: felicia

åååh, söting! jag längtar efter dig!

2010-02-25 @ 12:46:38
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0