B.u.r.b.e.r.r.y


En parfym som kommer att komma i butik under sportlovet, alltså vecka 8. Låter perfekt i mina öron. En härligt fräsch och sportig doft med inslag av citrus. Ska kolla in den och se om den är något för mig. Att det ska vara en sportig doft gillar jag, då den kan bäras dagligen. Jag föredrar lätta dofter till vardags, då jag dansar mycket.

Har dansat ankbalett idag. En balett koreografi där vi elever ska vara knatte, fnatte och tjatte. En koreografi som vi ska ha med i vår dansföreställning med serietema i mars. Ser verkligen fram emot den. Har börjat på en annan koreografi tillsammans med en annan danslärare där det också är en hel del balettsteg. Jag gillar att det är mycket balett, då det är en bra grund och det är kul att kunna utvecklas inom den dansformen. Det underlättar om man dansar balett som dansare, då man får bättre hållning, vighet och styrka i musklerna. Så nu ska det jobbas mycket med danskoreografier i veckan. Ska göra några träningsövningar ikväll och sedan ska jag försöka komma på några danssteg till en av våra danser som jag och två tjejer ska koreografera.

Dans, det är det jag lever för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0