15

Har haft en helt okej måndag, minus kylan och snön. Men antar att man får leva med det ett tag till.
Nu väntar matteplugg och för att få energi till det ska jag äta godis också. Tycker att jag har gjort mig förtjänt av det idag. På mattelektionen som även var min sista lektion för dagen var jag ambitiös och räknade tal efter tal. Var helt inne i det, så inne i det jag höll på med att jag totalt glömde bort att lektionen närmade sig sitt slut.

Hej överengagerade matteelv! Nej det skulle man nog inte kunna kalla mig. Men jag måste medge att det kan vara ganska kul med ekvationssystem om man bara lyckas få rätt på dem. Nu ska jag ta mig an några fler uppgifter i boken, ska se till att få bra resultat på provet som vi ska ha efter lovet.

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan!



För ett tag sedan deltog du i min bloggtävling där vinsten var LG:s nya vita BL20. Gå in på bloggen för att se om just du vann!

2010-02-15 @ 20:30:46
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0