12

Fredagsmys.

Lyssnar på skön musik, ska snart förtära en sjukt god tacopaj och imorgonkväll ska jag nog träffa tjejerna. Jag gillar läget. Härligt med fredag och helg. Gick på extramatten idag och det gav verkligen resultat. Efter lovord från läraren gick jag därifrån med ett leende på läpparna. Dagen började bra och sedan blev den bättre. Hade en idrottslektion där vi hade spökboll och en annan bollsports-lek. Slutligen avslutade jag dagen med en danslektion. Efter skolan var vi ambitiösa och gick till barbacka där vi koreograferade vår dans till dansföreställningen som äger rum i mars. Vi hade många idéer och som det ser ut nu så kommer det bli riktigt bra. Måste medge att jag var så inne i allt som har med skolan och dans att göra att jag inte insåg att det är helg!

Mitt sportlov kommer innehålla mycket dans! hade varit skönt att vila upp sig, men antar att jag får göra det på kvällarna och helgen. Har dansträningar bokade i princip varenda dag från 09.00-11.00, många koreografier som både ska göras och kommas ihåg, blir helt slut i huvudet. Ikväll ska jag endast ta det lugnt, kolla på let´s dance och umgås med min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0