13

tröttis.
har inte uppdaterat här på min kära blogg på hur länge som helst. dålig stil av mig.. den här morgonen har jag ätit frukost och fixat ihop en turban på huvudet av en sjal. felicias leopardsjal minsann. hittade den på mitt gamla rum och kände mig lite kreativ efter att ha fått inspiration från en blogg. minns dock inte vilken blogg det var.. Men som ni säkert har sett så är leopardmönster något som vi kommer se mycket av i höst. jag kommer bära det i små mängder dvs som accessoarer, sjalar och sånt där.

Kommentarer
Postat av: Carina Mustonen

Den klär dig ;-)

Hälsa Annica o pappa !

Kram

Carina

2010-08-18 @ 18:29:39
Postat av: Bella

Fanken så snyggt med den i håret!

2010-08-24 @ 16:27:33
URL: http://blogbybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0