28 November

Tackar mina tjejer för en lyckad tjejkväll hemma hos mig igår!
Åt tacos, kollade på film och sjöng singstar. Är ganska trött idag. Kollar just nu på reprisen av idol och äter godis. I eftermiddag ska jag och danstjejerna dansa på grand hotell, så det ska bli kul. Imorgon ska jag däremot ta itu med pluggandet. Har tre prov nästa vecka och en dansuppgift som ska lämnas in. Jag ska även till tandläkaren på torsdag och så ska jag till frisören. Som jag längtar, till det sistnämnda då förstås. Ska bli skönt att få håret klippt, färgat och stylat. Äntligen ska utväxten bort och de slitna topparna väck. Härligt :)

Nu återgår jag till idolreprisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0