Juldagen

Nu har jag äntligen fixat designen på min kära blogg. Den var så fruktansvärt tråkig innan! Hoppas det bidrar till att jag bloggar mera. Änsålänge kan man ännu inte se den, men den kommer att dyka upp så småningom. Kommer kanske ändra några små detaljer, som jag inte har orkat fixa. Nu är julafton över. Den firades hemma hos oss med julbord, kalle-anka, julgodis, julklappsutdelning, spelande och julnattsmässa. Summan av kardemumman så var det en helmysig dag!

Nu ser jag fram emot att fira in ett nytt år. Det vankas nyårsfest för min del med vänner. Jag har ännu inte hittat den perfekta nyårsklänningen, men den ska hittas. Ska kolla in utbudet i butikerna i veckan som kommer. Jag hoppas på att 2010 kommer bli ett bra år jämfört med 2009 som kunde ha varit bättre.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0