Hej mitt vinterland!

Nu har snön hittat till skåne, woho! Fick ELLE idag också, där självaste prinsessan Madeleine blivit intervjuad för sitt engagemang tillsammans med childhood. Så fint! efter att jag läst hela intervjuen på ungefär nio sidor vill jag också vara ägare till ett childhoodarmband. Ett armband där varje pärla har en egen färg och beskriver en artikel i barnkonventionen. För vem vill inte ge de utsatta barnen en bättre barndom.


Imorgon är det genrep på teatern som gäller för min del, både kul och drygt. Eftersom jag ska befinna mig där mellan 10.00-18.00, så det blir en heldag. På fredag lämnar jag skolan för ett efterlängtat jullov. Det gör jag efter en fin julavslutning på teatern där jag ska medverka i två dansnummer. Sen ska det firas in ett nytt år 2010 och därmed gå färdigt tvåan på gymnasiet.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0