GOTT NYTT ÅR


bilderna ovan har jag tagit från den här sidan.


om jag var en färg skulle jag vara ljusrosa
om jag var ett nummer skulle jag vara en 5:a
om jag var ett djur skulle jag vara en chihuahua
om jag var en sång skulle jag vara en danslåt med mycket tempo i
om jag var ett klädesplagg skulle jag vara en oversize kofta
om jag var en sko skulle jag vara en ballerinasko
om jag var ett väder skulle jag vara en solig vårdag
om jag var en känd person skulle jag vara Blake Lively
om jag var mitt i en dröm skulle jag vara en känd balettdansös på broadway.
om jag var en disney-prinsessa skulle jag vara askungen
om jag var en dryck skulle jag vara en smoothie
om jag var någon slags mat skulle jag vara en fräsch sallad
om jag var en årstid skulle jag vara sommaren
om jag var ett fotografi skulle jag vara uppförstorad på en vägg
om jag var en blomma skulle jag vara en orkidé
om jag var ett intrument skulle jag vara en dansande ballerina i ett smyckeskrin
om jag var en smak skulle jag vara hallonsalt
om jag var en doft skulle jag vara vanilj eller cocos
om jag var en känsla skulle jag vara lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0