21 december

Alicia Keys – Love Is Blind

Lyssnar på låtarna från Alicia Keys album "The element of freedom"
Det tycker jag också att ni ska checka in. Finns många bra låtar där, t.ex. den jag länkat ovan.

Jag har tränat idag och gjort balettövningar. Märker att jag har utvecklats en hel del sedan jag började på danslinjen. Förrut visste jag knappt vad man skulle tänka på när man gör en plié. Balett är riktigt bra träning för kroppen och bygger upp långa muskler i kroppen, framförallt i lår och ben. När lovet är slut är det dags för en ny termin och då börjar kursen i modernt med Lena. Det ska bli otroligt kul! Men innan dess ska jag njuta fullt ut av jullovet. Så mysigt att umgås med familjen, äta julgodis, kolla på Kalle anka, öppna julklappar och sist av allt gå och lyssna på midnattsmässan där Annica ska sjunga med sin kör.


Nu är det endast tre dagar kvar till julafton. Imorgon bli det ingen sovmorgon för min del då jag ska ha dansträning i skolan. Efter det ska de sista julklapparna inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0