14:e december




Börjar veckan med en relativt bra dag.
Elever i skolan som var på jakt efter en guld-tomte som några hade gömt. Dock var det nog ingen som hittade den. Fick tillbaka ett prov i kultur och idéhistoria med ett mycket bra resultat. Har haft balett idag och idag ville inte min kropp som jag ville, på grund av min förkylning så kunde jag inte prestera maximalt. Men jag var ändå med och gjorde mitt bästa. Idag hade jag också en scenografi lektion där vi fick prova på att sminka sår. Det var riktigt kul och flera sår såg väldigt verkliga ut. Annars har jag lyssnat på julmusik, för att få lite julstämning. I veckan ska det inhandlas julklappar till la familia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0