Stand up for femininity

Lördag. Denna dag har spenderats tillsammans med pappa på Nova Lund och i Malmö. Förtärde god lunch på TGI Fridays innan regnet föll ner från himlen och njöt även av goda chokladpraliner. En mycket trevlig dag trots att turen inte var på min sida. Fick med mig en goodiebag med lite smått & gott. Jag var nämligen på casting för novas modelltävling med sweden models idag. Tyvärr gick det inte hela vägen, men jag gick därifrån med lovord från juryn så jag är nöjd med min insats. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle medverka på den modevisningen. På vägen hem provade jag denna energidryck för kvinnor, god och framförallt snygg design på förpackningen. Tummen upp för denna dryck. Girlpower när den är som bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0