Torsdagen, Före Dagen Med Stort D

Den här torsdagen har jag spenderat i skolan där redovisningsseminarie stod på schemat och det var så skönt att det var uppdelat i halvklass då vi är ca 60 stycken som går kursen. Men nu är det över och det gick faktiskt väldigt bra för min grupp! därefter åkte jag en sväng till karlaplan där jag hämtade nycklar till max lägenhet och tog en sväng inom H&M där jag fann den här underbara tröjan som kommer bli perfekt i vår.
Jag som har en garderob som består av nästan bara svarta och gråa kläder behövde verkligen något i färg så den var ett perfekt köp. Dessutom använde jag julklappspengar jag fick av min kära farmor & farfar i julas så det känns ännu bättre! :)
Nu ska jag fortsätta med tentaplugg och imorgon gäller det då salstentan går av stapeln! heja, heja mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint med gult!

2012-01-20 @ 23:05:00
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0