En tisdag på Söder

Dagen på söder tillbringades på Waynes Coffee, där vi jobbade med gruppuppgiften om sociala medier och även åt god lunch och drack latte. Härligt! skönt att slippa pendla till södertörn då vi inte hade några föreläsningar på schemat idag.
Här hittar ni våran startade blogg som handlar om självkänsla och hur viktig den är för framtiden och karriären. En vardagsboost som alla kan behöva ibland. Gå in och checka den vetja!
Mötte sen upp pokvännen på kvällen, tog en snabb sväng inom Nitty Gritty och kollade in deras reautbud som dock inte var så tilltalande då det inte var så många plagg som var nedsatta. Köpte sedan dumplings på steam, ett litet take away ställe som inte ser mycket ut för världen utifrån men ack vad gott det var. och jag har nu haft min dumplings debut. Köpte en juice också som var väldigt god med gröna äpplen, mynta och ingefära. Mums!

Kommentarer
Postat av: MW

Hallåå! Ursäkta mig om jag svarar sent, men är du fortfarande intresserad av att köpa fuskpälsen? :)

Den är redo att flyga till nästa bo nu om du är intresserad!

2012-01-11 @ 22:23:16
URL: http://mathildewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0