Kära Stockholm

Stockholm i mitt hjärta. I helgen var det dags att jobba undan med extrajobbet så med Max vid min sida entrade vi de mysiga gränderna i Gamla Stan och jag fotograferade en mängd olika butiker och caféer längs vägen. Skriver för en internationell recensionssajt och det är roligt för man upptäcker så många nya ställen man inte besökt eller visste fanns förut.
Jag i mitt rätta jobbesse.
Hittade en fin staty och fontän som dock endast bestod av is. Skulle prompt hoppa upp på den.
Påväg till fontänen i full vintermundering. Älskar verkligen min jacka från Filippa K, helt underbar.
Ska ta fler bilder med kameran och lägga upp på bloggen hädanefter, men har lagt fokus på jobb och studier för det mesta, därför det ekar lite tomt här. Idag dök solen upp på himlen och värmde en lite smått med sina härliga solstrålar, mer sånt väder tack! Har fått en fin födelsedagsinbjudan på posten ifrån Skåne också, vilket alltid är trevligt! Ikväll står det semlebakning på schemat med mitt hjärta då det är semledagen imorgon, lovely!

Kommentarer
Postat av: Lena Wiklund

Ursnygg jacka på stilig tjej!

2012-02-20 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0