Happy Valentine

Min kärlek, mitt hjärta, min fina pojkvän. ♥♥
14 februari ett datum som förknippas med kärlek och romantik i allra högsta grad. Jag har inte varit ett stort fan av alla hjärtans dag då jag varit singel i många år men nu när man äntligen har någon vid sin sina och som besvarar ens kärlek då är dagen trots allt väldigt mysig. Minns när jag var mindre och mamma hade lagt ner små egengjorda hjärtformade kort och choklad till oss i brevlådan. Fint tycker jag!
Dagen skall firas på något mysigt café med min älskling max. Hoppas ni får en mysig dag med mycket kärlek i luften och om ni är singlar och läser det här så deppa inte ihop utan gör istället något med en vän eller två. ♥

Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Vilket fint inlägg! Glad alla ♥ dag önskar jag dig, lite sent kanske, haha! :)

2012-02-14 @ 22:54:28
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0