Visionsboard Hösten 2012

Såg att två av mina systrar bloggat om sina visionsboards som består av drömmar för resten av året dvs. höst och vinter. Gjorde också en visionsboard när min låtsassyster Cajsa var uppe hos mig fast bara för hösten. Så jag lägger upp den här. Min kommande höst får gärna vara baserad på mycket skratt, sådana tillfällen där man får kramp i magen, jag ska fortsätta skriva, både här på min kära blogg, texter, tentor och på boken, jag ska dansa och kolla upp en danskurs, jag ska införskaffa ny inredning och då även inreda mitt och Max fina hem, jag ska skaffa hösnytt till min garderob, mycket basplagg, jag ska träna mer, äta nyttigare och fler mål om dagen, mycket bär och grönsaker, jag ska jobba som barnvakt, jag ska fortfarande vara tillsammans med min fina pojkvän, jag ska komma närmare mitt stora mål och drömjobb inom karriären, jag ska vara genuint lycklig, jag ska laga mycket mat och använda mig av kryddväxter vilket gör sig fint i köket, jag ska bo kvar i fina Stockholm, jag ska köpa modemagasin och krypa upp under en mysig filt med en kopp te i handen, jag ska införskaffa snittblommor till hemmet mm. Det är ungefär så jag vill att min kommande höst ska se ut. Men först ska jag bli frisk och fylla 20 år! nu börjar en ny epok i livet då jag lämnar tonårsstadiet.
 
 
Så nu är jag lite nyfiken på vad era visionsboards skulle innehålla om ni gjorde en? Hit me! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0