Månadsastro

Jungfrun 24/8–23/9

Den sista sommarmånaden fylls av blandade känslor. Du tar ett avsked av något slag och det kommer att ta tid innan du hittar tillbaka till ditt vanliga glada jag. Under augustis första vecka får du nyheter som påverkar hösten. Det är svårt att säga om de är bra eller dåliga, det beror på din inställning till förändringar. Normalt sett tycker du inte om när saker ändras, men nu när Pluto påverkar ditt tecken så tar du förändringar bättre. Under mitten av perioden kommer det in en influens från månen som gör dig gott.

 

Månadsastro för augusti månad på ELLE. Jag gillar horoskop men jag tar de med en nypa salt och just nu känner jag att det stämmer ganska så bra in på mitt stjärntecken som är jungfru. Mitt avsked kommer vara att säga hejdå till vår fina lägenhet. Nyhet som påverkar hösten kan både vara mitt antagningsbesked till JMM eller att jag äntligen har inbokade lägenhetsvisningar i veckan som kommer, 2 st för att vara exakt vilket är en mycket glad nyhet. Så det återstår att se hur hösten blir, just nu är den väldigt oförutsägbar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0