Innan Natten Faller

 
 
Before the night falls

Såhär innan natten faller in och torsdag övergår till fredag vill jag inspirera med en outfit som går i färgerna svart & vitt. Blanda en lite casual stil på plaggen men som ändå andas ens stilren känsla tillsammans med rosett i håret, något enklare på fötterna som ett par klassiska converse, smalt armband runt handleden och i handen en clutch. Införskaffade ett par vita lite ledigare chinos på sommarrean och ibland mina hårband finns ett svart med en rosett. I hallen står ett par svarta låga converse och vitt stickat har jag i min garderob. Ska försöka mig på en liknande outfit de närmsta dagarna tror jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Grymt snyggt kollage!

Svar: Åh tack så mycket!
Lovisa

2012-08-02 @ 23:40:49
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0