Vardagligheter

Typiska vardagligheter som plugg, plugg, och lite mer plugg har det ägnats åt idag. Har mestadels mitt hår uppsatt i en knut på huvudet då jag är så himla trött på det just nu. Jag är i STORT behov, och då menar jag stort, av ett frisörbesök. Har några frisörer jag vill besöka som ligger i prisklass med vad jag betalade förut. Så ska kika lite på dem och se vilken jag bestämmer mig för. Har så mycket utväxt och slitna toppar, så så fort pengarna landar på kontot är det dags att sätta sig i frisörstolen och då ska jag även bli blond igen.
Nu kommer snart min älskling in genom dörren och då blir det en välkommen hem-puss på direkten.

Kommentarer
Postat av: william

fin blomma:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 17:57:37
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0