pälsdetaljer

  1. svart pälskrage- ginatricot
  2. brun pälsmössa- monk
  3. svart halsduk med små pälsbollar- h&m
  4. svarta vantar med pälskant- topshop
pälsaccessoarerna ser sådär härligt mjuka ut och de skulle passa bra nu i höstkylan. både snyggt och trendigt. jag kommer själv bära accessoarer med just pälsdetaljer. är sugen på tumvantarna med fluffig ljusbrun pälskant och på den svarta pälskragen och sen är den där mössan med bollen uppe på huvudet så otroligt söt och varm, provade den inne på monki för någon vecka sedan. jag som är väldigt frusen av mig kommer nog kunna hålla mig varm med någon av dessa accessoarer.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack söta du=)

2011-10-21 @ 11:04:27
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0