studera mera

tentaplugg för all del men det blir lite roligare att stryka under viktiga ord och meningar som man ska använda sig av med en rosa överstrykningspenna, eller ja jag försöker intala mig själv det iallafall. just nu skriver jag om kvinnotidningar och vad det har medfört ur feministisk synpunkt.
En sak är säker och det är att det kommer bli så himla skönt när man äntligen är helt klar! och jag vet att jag har sagt att jag inte ska uppdatera här förrän jag är just klar men jag kände att det blev så tomt om jag inte gjorde det. men som sagt roligare och mer inspirerande inlägg kommer upp här snarast.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blogg.se´s nya app=) fast den är inge bra.... blir så små bilder..

2011-11-03 @ 23:23:49
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: claara

sv: jag hittade den!!

den finns på urban outfitters i stockholm :)

2011-11-05 @ 13:48:18
URL: http://claraaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0