Cremevitt och Kabelstickat Skall Det Vara

stickat ifrån H&M

också ifrån H&M


stickat ifrån wera/åhlens

och slutligen stickat ifrån Monki

just nu trånar jag efter en cremevit kabelstickad tröja som man kan bära med en skjorta under eller bara som den är till ett par mörka jeans. framförallt så är den nog varm vilket är passande då jag är väldigt frusen under höst/vinter tiden. önskar att jag hade en som låg i min garderob men jag ska istället slänga på mig en outfit som består av en grå tröja, svart stickad tröja över, ett par svarta jeans och röda kashmir happysocks.
skall förtära lite frukost och slänga på mig outfiten för dagen och sedan bege mig till södertörn. ha en fin andra dag på veckan kära ni!

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack tjejen!

kram

2011-11-08 @ 23:22:09
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0