E

 

okej nu tänkte jag inleda det här inlägget med att kommentera det underbara vädret. Det är säkert ett flertal bloggare som redan har nämn det. Så otroligt härligt!

 

Startade min tisdagsmorgon med pannkakor med kokos på till frukost. Jag brukar inte har kokos på mina pannkakor men jag drömde att jag åt det inatt och att det var så gott så jag var tvungen att prova det i verkligheten också. Tänk vad man kan drömma märkliga saker egentligen. Har inte haft några lektioner idag vilket innebär att jag har varit hemma och pluggat, läst Elle, gått en liten promenad och skrivit på mitt CV. Ska snart fortsätta att skriva vidare på det.

 

Elle tidningen var full av inspirerande vårmode och färgglada accessoarer. Jag gillar tidningen omslag också, man blir så glad när man möts av ett stort leende. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0