Kungligt bröllop


Den 19 juni. Dagen då Victoria och Daniel gifter sig. Enligt mig är det så otroligt vackert med bröllop och jag anser att det är trevligt att kunna följa det kungliga bröllopet i minsta detalj. För att inte tala om alla vackra kreationer som alla kungligheter bär. Långa sidenklänningar, fina håruppsättningar och dyrbara smycken. Kärlek är vackert. Victoria och Daniel är också ett bevis på att man inte behöver vara kunglig för att charma en prinsessa. Det är deras kärlek till varandra som är betydelsefull och paret strålar av lycka.

Jag ser kronprinsessans bröllop som en historisk händelse och valde att följa det genom tvn. Firade lite smått tillsammans med familjen med bubbel och chokladdoppade jordgubbar. Det är inte ofta man får ta del av sådana händelser. Det finns de människor som fullkomligt är emot bröllopet, människor som anser att de använder deras pengar osv. Jag är inte en av dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 13:43:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0