Tropical

Vilken tropisk värme! blommorna är ledsna fast jag ger de vatten varenda dag och gräsmattan är ökentorr på sina ställen. Jag dricker isvatten med lime i mängder och äter glass efter glass. Man blir utmattad av värmen vilket resulterar i att man knappt orkar göra något. Imorgon sent på natten kommer Pappa och Annica hem och då är det inte lika tomt här i vårt stora hus. Det ska bli skönt med lite sällskap!

 

Jag försöker finna inspiration till att göra en danskoreografi. Inte för att det är min starka sida att koreografera och jag hade behövt en dansstudio, men det ska nog gå bra ändå. Kul att prova hur långt ens idéer räcker.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst blir man helt utmattad utav solen, men den är så himla härlig.

Postat av: rose

ny blogg här!

2010-07-12 @ 22:59:43
URL: http://roset.blogg.se/
Postat av: E.

Tack fina!

2010-07-19 @ 19:09:02
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0