ice coffee

Hej Lördag. Jag är för ovanlighetens skull upp med tuppen på grund av sömnsvårigheter. Fast jag skulle ändå gå upp kl 07.00. Idag åker jag till köpenhamn med la familia, vilket jag ser fram emot! Igår var det shopping som gällde. Mötte upp min syster Emilia i stan och gick igenom butikernas utbud. Med hennes hjälp hittade jag en fin svart vippig kjol på rean för endast 50 pix. Lite senare mötte vi upp vår syster Linnéa också och vi lunchade tillsammans på house of bagels. Supergott! hittade även en svart skinnväska på rean också. Den kommer passa utmärkt till skolan i höst. Emilia introducerade mig i kaffevärlden och jag provade på att dricka iskaffe. Det föll mig verkligen i smaken. Hej kaffeberoende! perfekt när det är varmt ute då man inte är speciellt sugen på en varm dryck. På kvällen vankades det grillning i trädgården och vi förtärde jordgubb och rabarberpaj med glass. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0