Easter


Hotellet ser ut som ett slott.

Mitt påsklov kommer bli awesome. Inleder det kära lovet med en tripp till Stockholm med shopping och övernattning på Elite marina tower hotel. Lovet kunde ju inte ha en bättre början. Sedan ska jag förhoppningsvis träffa alla tjejerna och styra upp en mysig tjejkväll och den 9 april, alltså sista helgen på påsklovet, då tar jag tåget med Linnéa till Göteborg och sover över i Felicias lya. Förhoppningsvis blir det shopping både i Stockholm och Göteborg! åh vad jag är lycklig! Nu på lördag är det påskbuffé som gäller här hemma då vi även ska fira min farfar i efterskott och kanske påskharen dyker upp också. Dessutom har Linnéa beställt smink från e.l.f och då passade jag på att göra en beställning, så på fredag är jag ägare av ett startkit med mineralsmink och en face primer. Ska bli spännande och se om det är bra. Jag kommer kanske recensera produkterna här på bloggen sedan. Är jag lycklig eller är jag lycklig! smink, två resor, påskbuffé och tjejkväll. Kan det bli ett bättre lov! nej jag tror inte det minsann.

Har införskaffat en weekendbag också, så nu är jag förberedd inför de kommande resorna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, fröken Malmlöf är otroligt vacker... Både på insidan och utsidan! :)

2010-04-02 @ 01:27:29
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: E.

Åh, mys!

2010-04-02 @ 08:36:10
URL: http://petite.nu
Postat av: E.

Tack vännen, det gör mig glad.

2010-04-05 @ 12:41:23
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0