12

jag vill ha det här fina leopardskärpet från urban outfitters. snyggt att ha accessoarer med leopardmönster till en annars enkel outfit som går i svarta färger. vilket jag oftast klär mig i. till veckan ska jag börja på extra balett som är på onsdagskvällarna. det är nog väldigt bra träning och förhoppningsvis leder det till att man utvecklas. nu på onsdag ska jag kanske lyssna på Miss Li som kommer till kristianstad. I veckan som kommer vankas det skolval och jag vet ännu inte vilket parti som ska få min röst. hej beslutsångest!

 

sen kommer vi ha pa-dagar både torsdag och fredag vilket innbär att jag inte kommer ha någon mattelektion Kl: 16.00 på torsdagseftermiddagen. härligt! så det blir väl en relativt härlig vecka som jag har framför mig.

 

Imorgon kommer det en leverans med vår mat från mat & ro. Spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0