Mammornas Dag,

En dag då jag saknar lite extra mycket. En dag där jag påminns om hur ont det gör i hjärtat av saknad efter sin fina mamma Catharina. Vår ängel. Då min allra största önskan är att hon ska vara vid liv och vara den omtänksamma mamman med sitt stora lockiga hår, sina bruna ögon, som samlade på änglar, var kreativ, som gjorde mysiga utflykter och som var väldigt barnkär. Men istället kommer verkligheten ikapp och hon är nu vår egna skyddsängel. Den vackraste änglen av dem alla. Hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, våra hjärtan, min fina. För så mycket kärlek och saknad jag går runt och bär på, så mycket jag hade viljat uppleva om och om igen. Därför är det viktigt att ni tar till vara på all den tid ni har med de fantastiska personer som just mammor är, för man vet aldrig när det plötsligt tar slut en dag och då hon inte längre finns kvar vid din sida.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0