Cykelinspiration

Cyklar, hur härliga är dem inte? både miljövänliga och stilriktiga. Jag hade gärna hoppat upp på sadeln på en vit lite retro cykel och låtit den rulla nerför gatorna. Något i stil med den på bilden nedan. Jag och mina systrar har dock en röd kronan cykel som står nere i Skåne som vi ärvt av mamma. Den behöver dock lite luft i däcken men sen ska den fungera prima. Kanske får bli en cykeltur när jag åker dit.
Extra plus att kunna cykla barbent med ett par loafers på fötterna.
Notis: Om det finns fyra prickar i vänstra hörnet av bilderna här på bloggen betyder det att de finns en länk på dem någonstans.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ser fram emot när man kan forcera fram på cykeln i bara ben :)

2012-05-13 @ 15:51:56
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0