The City

Ser Stockholm vakna genom fönstret. Med en kaffe och min skrivbok skriver jag ner lite bloggidéer och passande tema till nästa modeartiklar. Perfekt sätt att börja dagen på. Hade en riktigt trevlig kväll med konsert och drinkar. Har fått en ny favorit i drinkväg, hallonmojito! Njöt av min födelsedagspresent så mycket man kan göra. Konserten med Fun var grym med trevligt sällskap och en pepp publik var stämningen på topp! Ska strax ge mig ut i kylan och kolla på ett fint halsband jag vill ha i min ägo. Sen får vi se vad denna söndag har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilken fin bild på dig!

Svar: Tack så mycket! :)
Lovisa

2012-09-23 @ 14:40:19
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0