Finbesök & Vinst!

Söndag, en mycket bra sådan. Först finbesök av min syster Linnéa & hennes sambo Karl. Med grillning ute i trädgården och lite rundvisning i vår lägenhet. Fick en väldigt fin inflyttningspresent, ett ihopsatt kit från Renée Voltaire innehållandes eldig örtkrydda, buljong, hasselnöts och chokladcreme, kokoschips och te.
så nu har vi fyllt skafferiet och andra små skåp med godsaker.
Solen har lyst upp på himlen hela dagen och jag har fått mail ifrån Kenza att jag är en lycklig vinnare av två par high heels ifrån Nelly White Label. Det är ju inte dåligt att placera två par nya splitternya skor i hallen och det är ju inte heller pjåkigt att få möta upp Kenza kring stureplan. Lycklig tjej!
Det är alltså dessa killer-pjucksen jag har vunnit. Bilden har jag tjuvat ifrån Kenzas blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vad jag är avundsjuk på dig!! Du måste visa dem sen!!!

2012-05-13 @ 20:41:04
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!♥

Om du inte redan är med så får du supergärna vara med i min tävling

där du har chans att vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!!<3

2012-05-13 @ 21:41:42
URL: http://josefines.se
Postat av: Lovisa

Självklart så ska jag visa dem här på bloggen. Räkna med en update imorgon så kika in då! :)

2012-05-13 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0