The First One

Årets första grillpremiär den 1 maj. Inte dåligt! Och herregud vad gott det var, grillat marinerat kött med timjankryddad klyftpotatis, kryddsmör, sallad, aioli och haricovert smaksatta med vitlök. Jag kan ju medge att vi föll in i en matkoma ganska snart efter den goda maten. Till efterätt blev det grillade bananer med smält choklad innuti. Mums! Igår befann jag och pojkvännen oss på en direktsänd TVinspelning av Betnér Direkt på filmhuset, så det var trevligt. De där två timmarna gick förvånasvärt fort och ett gott skratt nådde läpparna emellanåt. Ska hålla utkik om vi syns något i TV-programmet. Dagen har bjudit på värmande sol och jag älskar det.
Min fina i solen.
Go Bananas.
Grillat är godast all time high.
Det klassiska fotlyftet utanför våran lägenhetsport.
Grillmästarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0