Paket i Postboxen

Möttes av ett paket i postboxen ifrån Carina som innehöll prover på en botanisk hudvårdsserie ifrån Mary Kay, handcreme och mascara.
Osminkad hy med endast ett svep mascara på ögonfransarna.
Och vad dessa produkter är bra. Efter att ha genomfört 3-stegsserien med rengöring, ansiktsvatten och avslutningsvis fuktgivande rengöringscreme kan jag bara konstatera att jag vill ha originalprodukterna stående i badrummet. De efterlämnar en fräsch känsla och hyn blir len som en barnrumpa. Passar utmärkt för mig som är torr på vissa partier i ansiktet.
Mascaran separerade fransarna och gav en känsla av att de blev några mm längre. Jag gillart! Tro nu inte att detta är något reklaminlägg utan jag kanske ska jobba som fristående hudvårdskonsult så det är därför jag fick prova dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0