Kärlek På Hög Nivå

Som ni säkert redan vet har jag haft en hemtenta i Medieproduktion vilket det var deadline på igårkväll så nu kan jag andas ut igen!
fick väldigt fina röda rosor av min fina för några dagar sedan, hur fin får man vara, har placerat dem i en tillbringare då det är brist på vaser men det fick mig att inse hur snyggt det är med runda vaser. Annars har jag varvat plugg med härlig modeläsning och hemmafix. Har hittat en ny Ben & Jerry's favorit, nämligen The vermonster med karameliserade pekannötter och kolasås. Hur god som helst! och bubbelvattnet med jordgubb och guava smak ligger mig varmt om hjärtat. Två favoriter jag fått på senare dagar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0