Alltid Roligt Med Respons!

Denna trista och gråa måndag, var tog den ljuvliga solen vägen? har jag mestadels ägnat mig åt plugg. Just nu studerar jag om hur man når ut i media på bästa sätt. Så ska suga åt mig all kunskap och alla tips så kanske denna blogg blir större en vacker dag och så kanske det trillar in lite fler kommentarer, det är ju roligt med respons! Och jag är så himla nyfiken på vilka som klickar sig in på min blogg via de sociala medier som finns, twitter, facebook, andra bloggar osv. Vilka är ni fina människor?
medans jag väntar på svar beundrar jag mina fina ljusrosa pioner här på skrivbordet och så ska jag sätta igång och baka lite chokladbollar. Hej sockerkick!

Kommentarer
Postat av: Carina Mustonen

Hej Lovisa,

Jag klickar alltid in på din blogg via Facebook, för du har så mysiga inlägg! Man blir alltid glad av din text o dina fina bilder o sen e de kul o läsa om hur du har det i storstaden;-)

Kram på dig

Svar: vad glad jag blir Carina! vill att min blogg ska skilja sig ifrån andra bloggar med fin text och fina bilder så roligt att du tycker det. Kram
Lovisa

2012-05-28 @ 17:27:30
Postat av: Julia

Men vilka fina blommor. Gör det, så himla gott och enkelt! Xx

Svar: Thanks. Ja det ska jag bannemig göra
Lovisa

2012-05-28 @ 19:45:32
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0