8 Månader

30 maj, dagen då jag och min skatt blev tillsammans, blev ett för 8 underbara månader sedan. Och fler månader ska det garanterat bli. Så mycket kärlek det finns mellan oss. Jag har nästan svårt att förstå att han älskar just mig och att jag har en sådan fin pojkvän som han är. Han stärker mig otroligt mycket och det är underbart att vila ögonen på hans leende, hans bruna ögon och hans rufsiga morgonfrisyr om helgmorgnarna. Även ifall det uppstår onödigt bråk mellan oss ibland, sådant som ett förhållande innehåller, så vet jag med säkerhet att vi förlåter och blir sams igen. Det vi har är för starkt för att kunna bryta sig igenom och förlora. Det är kärlek med stort K.
Love him ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0