2 maj

Solen fortsätter att lysa in genom fönstret och jag pluggar på och avverkar mina skrivna listor. Listor är något jag verkligen kan rekommendera att göra dels för att man känner sig duktig när man avverkat punkterna som står på den och för att man får en bättre överblick av vad som ska göras och vad man ska ta tag i. Jag har beställt fina ljus ifrån H&M Home så väntar på att en avi ska dimpa ner i postboxen så att jag kan hämta ut dem. Tänkte först köpa dem på H&M Home-butiken men de fanns förvånande inte där. Kommer bli så fint med svarta ljus på badrummet och i vardagsrummet och vita ljus i sovrummet.

Det här alltså de ljusen jag har beställt och väntar på. Så fina!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0