Företagsrecensioner

Den sista veckan som finns kvar att skriva recensioner om olika platser i Stockholm är nu här. Känns lite overkligt att jag redan är uppe i 125 recensioner samtidigt som jag har mycket plugg och ett pågående grupparbete om Actionaid. I början kändes det ovant och jag var osäker på om mina recenstioner skulle gå hem hos de som kommer att läsa dem. Det är en webbsajt som kommer lanseras nu i mars och jag längtar till det blir tillgängligt för er att läsa dem! Då jag har en egen profil på webbsajten så är det lätt att hitta dem. Jag är faktiskt stolt över mig själv över hur mycket jag har utvecklats som person och att jag tog mod till mig att flytta upp till Stockholm.
Tycker mer om att skriva än att prata. För mig är det lättare att uttrycka mig i skrift än i tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0