FASHION BY KLING

Styleby fyller 1 år och det firar de med att ha snyggaste omslaget hittils. Förövrigt har jag ett stort shoppingsug just nu men måste spara till hyran, sommar och andra tråkigare saker att lägga pengar på. Hoppas på att barnflickan hittar något barnvaktsjobb till mig snart i närheten av där jag bor.
Saknar att skriva för Yelp. Och jag kommer på mig själv med att tänka vad jag ska skriva om butiken när jag varit någonstans men sen slår det mig att jag har jobbat klart där. Så nu är det dags att hitta någon ny utmaning inom skrivandet. Vet ni något, tveka inte att säga till mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar styleby, måste köpa nya nummret!

2012-03-23 @ 20:16:47
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0