Träningstime

Bloggproblem numer one inträffade igår då jag inte kunde logga in på blogg.se. Så nu får jag helt enkelt lägga upp gårdagens bilder. Tränade till en instruktionsvideo som jag fått i en goodiebag för längesedan men som har stått och samlat damm i tv-bänken. En video med ett med övningar där man använder sig av ett jukari band. Dock råkade mitt gå av på mitten men en del övningar kunde jag ta mig igenom i alla fall. Efter det körde jag några styrkeövningar och avslutade med dansimprovisation. Superskönt att träna! Från och med nu ska jag träna minst två gånger i veckan, löpturer blandat med styrka och dans. Perfekt kombination.
Efter all träning mixade jag ihop en smoothie på hallon och mjölk. 
 
 
 
Regnet smattrar mot fönsterrutan så jag passar på att skriva på min bok denna morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0