Gårdagen I City

Gårdagen blev inte ritkigt som jag tänkt mig. En lägenhetsvisning i Vaxholm med Max stod på schemat och jag såg framför mig att den skulle ligga vid vattnet och att det skulle vara ett mysigt område. Men när vi möttes av både lägenheten och området så trodde vi att det var ett skämt. Låg uppe på en höjd vid en motorväg ungefär. Det är vid sådana tillfällen man inser hur bra man har det där vi bor nu. Efter bussturer fram och tillbaka gick vi en sväng i innerstaden i kvällsolen. Mysigt. Hann dock inte kika något på rean så kanske får bli en sväng in idag lite senare. 


Min fina i humlegården. 








Fina zoo-aktiga skyltfönster hos Mulberry.



Passade på att knäppa några kort i innerstan då jag knappt har några bilder därifrån. Stockholm är en vacker stad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0