Juli, Härlig Sommar Är Det Då

 
 
Ljus, ljusgult och vippigt bär jag denna dag i juli. Och håret, ja de sveper jag upp i en stor boll på huvudet perfekt när man har en mindre bra hårdag
 
 
Matchar den vippiga överdelen med svarta byxor.
 
 
 
 
Älskar blixtlåsdetaljen i ryggen!
 
Nu ska jag snart cykla och hämta mina vita ljus på posten. Samma som jag har i svart fast de är vita. Kommer bli snyggt i sovrummet. På tal om vitt så har jag börjat på ett litet hemmarprojekt, nämligen att måla alla trägalgar i vår lilla walk in closet vita. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin du är!
Och var har du köpt toppen? Supersöt!

Svar: Tack så mycket! Toppen kommer ifrån H&M trend:)
Lovisa

2012-07-23 @ 16:24:05
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0