Inredningsdetaljer

 
Har tagit några detaljerade bilder ifrån mitt och Max hem. Så låter er få kika in hos oss i Enskededalen.
Min favorit -stativlampan.
 
Fint på skrivbordet, där jag för det mesta bloggar och skriver på boken.
 
Tidningssamlingen i TV-bänken. Älskar att införskaffa modetidningar.
 
Fönstret ut mot "trädgården" 
 
Matchande svart och vitt i badrummet.
 
Lite av min boksamling.
 
Torkade pioner och fina detaljer i köket.
 
Fina dalahästen och vita lådor i bokhyllan.
 
Och sist men inte minst favoritlampan i vardagsrummet. Fina, fina maskros. 
 
Kommer dock bara bo här i ungefär en månad till. Så ska njuta så mycket som det bara går för jag vill INTE lämna vårt fina boende. 

Kommentarer
Postat av: fanny -from paris to stockholm

Jättefina detaljbilder! Älskar maskroslampan, vill ha en likadan!!

Svar: Men tack snälla du! den är min absoluta favorit!!
Lovisa

2012-07-23 @ 23:31:03
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0