Under the coconut tree

Vill ta mitt pick & pack och åka till kokosnötsvita stränder och känna en varm bris smeka min ryggtavla och låta solen sätta spår på min kropp genom att göra den sådär härligt solkysst och gyllenbrun. Åh, vill sätta mig på snabbaste och bästa plan och åka dit nu!
Jag vill känna sommarvärme och skulle väldigt gärna vilja byta med Sofi Fahrman som befinner sig i Tulum, vilket verkar vara ett superfint ställe. LOVELY!
Och när jag ligger där på den kokosnötsvita stranden vill jag bära den här fina bikinin ifrån H&M. Det är nästan så att man vill beställa den redan nu, men det känns en aning tidigt att fastställa sin badoutfit i januari måndad.

Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Åhh, underbara bilder och bikinin är bara så fin!

2012-01-07 @ 20:15:47
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0