Underbara Vår

Lovely spring
Nu, EXAKT nu vill jag ha vår i luften!! och jag vill att snön ska försvinna med ett knapptryck. Hur trött blir man inte på den isande kyla som cirkulerar i luften dessa dagar. Om det hade varit mycket varmare temperatur ute hade jag klätt mig något åt det här hållet. Så fint och vårigt!
Med vårvädret kommer även energi och det känner jag att jag behöver. Jag vill hänga i parker, ha picknick, fika på uteserveringar, fotografera, plugga utomhus, dricka iste, använda solglasögon och en massa mer! Så det är vad jag längtar till mest nu.
Annars då, jag har fullt upp med grupparbete, plugga till tentan, skriva recensioner om Stockholm så det blir inte lika många inlägg här på bloggen, vilket är lite synd men jag antar att ni har förståelse för det.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Berg

Åh, vill också ha vår!! :)

2012-02-16 @ 10:15:33
URL: http://byrebeckaberg.blogg.se/
Postat av: inspireme ❀

Åhh, vad mycket fint! Shortsen och blusen vill jag haffa nu!

2012-02-16 @ 13:45:49
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0